• יו"ר: דר' מאיר מי-זהב
  • גזבר: דר' רונן בר-יוסף
  • עורך האתר: דר' אופיר בר-און
  • חברי ועד: פרופ׳ אלי פיקאר (מזכיר)
  • פרופ׳ אביב גולדברט
  • דר' מורן לביא
  • פרופ׳ מאלנה כהן-סימברקנו
  • דר׳ פאהד חכים
מינויים

מונה מנהל חדש למכון ריאות ילדים בבית החולים לניאדו

ד"ר מרדכי פולק, מומחה ברפואת ילדים, מונה לעמוד בראש המכון | מחליף בתפקיד את ד"ר יעקב שכטר, מקים מכון הריאות לילדים בבית החולים בנתניה, שפרש לגימלאות

ד"ר מרדכי פולק, מנהל מכון הריאות לילדים בבית החולים לניאדו. צילום: דוברות ביה"ח

ד"ר מרדכי פולק מונה לאחרונה לעמוד בראש מכון הריאות לילדים בבית החולים לניאדו בנתניה. הוא מחליף את ד"ר יעקב שכטר שיצא לגימלאות.

ד"ר פולק, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, בעל תואר שני במדעי הרפואה מטעם הטכניון, השלים התמחות ברפואת ילדים בבית החולים בני ציון בחיפה ותת התמחות ברפואת ריאות ילדים בבית החולים SickKids בטורונטו, קנדה.

לצד עבודתו החדשה כמנהל מכון ריאות ילדים ב"לניאדו", ד"ר פולק משמש כרופא בכיר במכון הריאות במרכז הרפואי שניידר ומחלק את זמנו בין שני המכונים. בנוסף לעבודתו הקלינית, הוא ממשיך לעסוק במחקר רפואי ומלמד סטודנטים לרפואה כחבר סגל בפקולטה לרפואה באוניברסיטת אריאל.

מכון הריאות לילדים ב"לניאדו" מעניק ייעוץ וטיפול למאושפזים במסגרת מחלקת הילדים, טיפול נמרץ ילדים, פגייה ולמטופלים במרפאות החוץ. במסגרת המכון ניתן אבחון וטיפול במגוון מחלות ריאה בילדים, לרבות אסתמה, דלקות ריאה חוזרות, מחלות ריאה כרוניות ועוד. כמו כן, נפתחה מרפאת ריאות ייעודית לתינוקות בוגרי פגייה הסובלים מתחלואת ריאות של פגים (BPD). בעתיד הקרוב יוצע למטופלים הזקוקים לכך גם שירות רפואת ריאות פולשנית, שבמסגרתה תתבצע  ברונכוסקופיה לאבחון וטיפול במגוון רחב של מחלות ריאה.

עם כניסתו לתפקיד, אמר ד"ר פולק: "ברצוני להודות לד"ר יעקב שכטר על הקמת מכון הריאות וניהולו בשנים האחרונות. לשמחתנו, ד"ר שכטר ימשיך להעניק למטופלינו מנסיונו הרב גם בעתיד במסגרת המכון. עם כניסתי לתפקיד מטרתי העיקרית היא להרחיב את פעילות המכון ולהגדיל את סל השירותים הניתנים במסגרתו".

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי ב"לניאדו", אמר על המינוי:  "אנו עוסקים מדי יום בקליטת כוח אדם רפואי בעל מוניטין לכלל המחלקות והיחידות. ד"ר פולק מצטרף לשדרה חזקה באגף הילדים – הצלחתו היא הצלחת כולנו".

נושאים קשורים:  ד"ר מרדכי פולק,  ריאות ילדים,  המרכז הרפואי "לניאדו",  ד"ר יעקב שכטר,  מינויים,  חדשות
תגובות

ברכות ובהצלחה

דר' פולק היקר,
בהצלחה רבה ! לאור התמחות העל שלך במרכז מוביל ברמה עולמית וניסיונך הרב בקליניקה ובמחקר - אין ספק שתצעיד קדימה את מכון הריאות בילדים בביה"ח לניאדו

חטיבת הילדים בלניאדו הרוויחה בגדול- שילוב של קלינאי (https://m.maariv.co.il/news/health/Article-1090840?utm_source=whatsapp) וחוקר! המון בהצלחה