חדשות

רופאים מ"כרמל" קודמו לדרגת מרצה קליני בפקולטה לרפואה בטכניון

מנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג: "החיבור של 'כרמל' לאקדמיה משלב עבודה מחקרית של הצוותים הבכירים המשמשים כמרצים בפקולטה לצד חינוך לבניית דור העתיד של הסטודנטים לרפואה"

המרכז הרפואי כרמל בחיפה. צילום: דוברות הכללית

שישה רופאים בכירים במרכז הרפואי כרמל בחיפה קודמו לדרגת מרצה קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון.

השישה הם: ד"ר בני ברנפלד, מנהל המחלקה האורתופדית שקודם למרצה מחנך קליני בכיר; ד"ר מיכל שטיינברג, מנהלת שירות ברונכואקטזיות ו-CF מבוגרים ביחידת הריאות - מרצה קלינית בכירה; ד"ר מיוריאל קונופניקי רופאה במיון - מרצה מחנך קליני; ד"ר לנה שגיא-דאין ממחלקת נשים ויולדות והמכון הגנטי - מרצה קלינית בכירה; ד"ר קרן לביא-נבו ממחלקת פגים - מרצה מחנך קליני; וד"ר מיכל גרשינסקי, מנהלת היחידה המרחבית לסוכרת - מרצה מחנכת קלינית.

ד"ר שגיא דאין אמרה: "אני מאמינה במחקר ככלי הטוב ביותר שמנחה ומוביל את כל הפעילות הרפואית היומיומית, החל מבדיקות סקר באוכלוסיה לשם מניעה ראשונית, דרך אבחון אופטימלי של המטופלים וכלה בטיפול הטוב והמתאים ביותר עבורם. תוך כדי ביצוע מחקר ניתן להכיר אנשים חדשים שפעילים באותם תחומים שמעניינים את החוקר, להגיע להרצאות מרתקות ולכנסים. עשרות פוסטרים של רופאים מ'כרמל הוצגו ומוצגים בכנסים בארץ ובחו"ל.

"קבלת המינוי לבית הספר לרפואה של הטכניון מסמלת נקודת מפנה בקריירה האקדמית שלי ופותחת עבורי דלתות חדשות. בימים אלה אני מנחה מתמחים במחקר וכן פעילה בוועד הארצי למיילדות וגינקולוגיה ומארגנת קורס במסגרת לימודי המשך בפקולטה לרפואה של הטכניון שנועד להקנות לחוקרים מתחילים כלי עזר שימושיים לביצוע מחקרים, ליווי צמוד בתכנון, כתיבה והגשת המאמר. בכך נוכל לקדם את יכולות המתמחים בביצוע מחקר רפואי ולקידום הרפואה".

מנהל בית החולים כרמל, ד"ר אבי גולדברג, שבירך את בעלי המינויים החדשים אמר: "החיבור של 'כרמל' לאקדמיה טבעי. משלב עבודה מחקרית של הצוותים הבכירים שלנו המשמשים כמרצים בפקולטה לצד חינוך לבניית דור העתיד של הסטודנטים לרפואה. אלו אבני היסוד בתפישה שלנו כבית חולים אקדמי המסונף לטכניון".

נושאים קשורים:  בית החולים "כרמל",  ד"ר אבי גולדברג,  הפקולטה לרפואה בטכניון,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
26.08.2019, 13:26

המקום הזה מסוכן לבריאות הציבור ורק פראייר או חסר שכל יגיע לטיפול בבית מטבחיים זה. ישנן בו מחלקות שלמות שיש צורך דחוף לסגור אותן ולפטר את כל העובדי שם. בכלל, הכי טוב זה לסגור מקום דוחה זה ולבנות במקומו חניון.

אנונימי/ת
26.08.2019, 20:32

"בית מטבחיים"? לא הגזמת קצת איש החניונים?

אנונימי/ת
26.08.2019, 20:47

איך מקדמים רופאה אחת כל כך לא נעימה לא מסבירת פנים למרצה .
אני ברחתי מהחדר שלה.

אנונימי/ת
27.08.2019, 11:37

יש לברוח מבית המטבחיים הזה. יש בו הרבה "רופאים" שהם נולדו לעשות רע ולהתעלל בחולים. שומר נפשו יברח ממקום ארור זה.

26.08.2019, 21:42

ברכות! ובמיוחד לד'ר שטיינברג הראויה בהחלט.
התגובות האנונימיות מביכות ואינן במקומן - מציע למערכת להסירן.
נ.ב. תקוותי שיבוא יום ונזכה לבשורות דומות גם לגבי יותר רופאי/ות קהילה.

אנונימי/ת
27.08.2019, 11:41

התגובות האנונימיות באות ממקום של סבל, של כאב ושל אמת מצד החולים שלצערם הגיעו למקום המיותר הזה וחוו על בשרם טיפול כושל, לקוי, עם יחס מבזה ומשפיל. עדיין ישנה דמוקרטיה בישראל וטוב תעשה המערכת אם היא תשמור על כל התגובות. זה שהן מביכות אותך אישית- זה אומר שכנראה יש לכם סיבה מדוע הן מביכות. או שהאמת כואבת מאוד וזאת עובדה ידועה.