• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
חדשות

ח"כ ליצמן: אפעל כדי שרופאים יוכלו להמשיך לעבוד בבתי"ח גם אחרי גיל הפרישה

סגן שר הבריאות המיועד נכח בטקס קביעת מזוזות באגף מיון הילדים החדש בבית החולים "מעיני הישועה" בבני ברק; הוא גם הודיע כי בקרוב יעבור פרופ' זאב רוטשטיין לכהן כמנכ"ל בתי החולים של "הדסה" בירושלים וכי הוא תומך במינוי בר סימן-טוב למנכ"ל המשרד

ח"כ יעקב ליצמן בחנוכת אגף מיון הילדים החדש בבית החולים "מעיני הישועה" (צילום: "מעיני הישועה")

ח"כ יעקב ליצמן, המיועד להיכנס השבוע לתפקידו כסגן שר הבריאות במעמד של שר, הודיע אתמול (יום א') במהלך ביקור במרכז הרפואי "מעיני הישועה" כי הוא תומך בכך ש"רופאים יוכלו להמשיך בתפקידיהם בבתי החולים גם לאחר הגעתם לגיל הפרישה".

עוד הודיע ליצמן באירוע, כי פרופסור זאב רוטשטיין, כיום מנכ"ל "שיבא" ימונה בקרוב כמנכ"ל בתי החולים של המרכז הרפואי "הדסה" בירושלים, לאחר שהציע לו את התפקיד.

ליצמן היה אורח בית החולים בבני ברק במעמד קביעת מזוזות לאגף מיון ילדים חדש, שנחנך במקום.

ליצמן הסביר מדוע היה חשוב לו להתייצב באירוע ב"מעיני הישועה": "כאשר טוענים שאנו סקטוריאליים, וכאשר מציגים את כספי קצבאות הילדים ככספים השייכים למגזר החרדי, חשוב להתייצב כאן בבית החולים שהוקם בידי הציבור החרדי ולא על-ידי המדינה, ואשר איננו מתוקצב כלל מתקציב משרד הבריאות, ולמרות זאת זכה להיות במקום הראשון ברמת השירות, לפי סקר משרד הבריאות שפורסם באחרונה".

ח"כ ליצמן מחה על תיוג ההסכמים הקואליציוניים בין יהדות התורה לממשלה ככספים קואליציוניים ותהה: "קצבאות ילדים, סיעוד, נכים, טיפולי שיניים ועוד, אלו דברים השייכים רק למגזר החרדי?"

בדבריו בפני סגל הנהלת בית החולים והרופאים הבכירים ומנהלי המחלקות אמר ליצמן, כי בכוונתו לפעול לכך שרופאים יוכלו להמשיך בתפקידיהם בבתי החולים גם לאחר הגעתם לגיל הפרישה. "אין שום סיבה שרופא יצטרך לפרוש בשיא כוחו ומרצו", ציין.

עוד אמר, כי בכוונתו להביא לכך שבמחלקות לרפואה דחופה בבתי החולים יוצבו רופאים מומחים באופן רציף, כדי למנוע מצב שיש להמתין לזימונם מהמחלקות.

לגבי יוזמתו למנות את משה בר סימן-טוב לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות, אמר ליצמן: "אני חושב שמשה בר סימן טוב יוכל לכהן כמנכ"ל מצוין".

את פני סגן השר המיועד קיבלו נשיא ומייסד המרכז הרפואי "מעיני הישועה" ד"ר משה רוטשילד ובנו, שלמה רוטשילד, המשמש כמנכ"ל. הם מסרו כי בניית המרכז לקרדיולוגיה נמצאת בשלבים מתקדמים ובניית קומפלקס מרכז בריאות הנפש (חיב"ה) תושלם בחודשים הקרובים.

עוד השתתפו באירוע המנהל הרפואי של בית החולים פרופסור מוטי רביד, סגן המנהל הרפואי ד"ר מנחם ברייר, הסמנכ"ל שמואל בן חיים, המנהל האדמיניסטרטיבי יהושע יוסקוביץ, מנהלת הסיעוד שרון אייזר ומנהלי המחלקות והרופאים המומחים.

יו"ר ועד הנאמנים, הרב גרשון לידר, אמר כי תנופת הפיתוח של המרכז הרפואי דורשת גם סיוע ממשרדי הממשלה.

נושאים קשורים:  חדשות,  גיל פרישה,  פנסיה,  המרכז הרפואי "מעייני הישועה",  שר הבריאות יעקב ליצמן
תגובות
11.05.2015, 20:56

למה רק רופאי בתי חולים
רוב הרופאים עובדים בקהילה
הדרישה העיקרית ודחופה ביותר, קריטית בפריפריה, היא לתגבורת רופאים בקהילה, בעיקר מומחים

11.05.2015, 22:20

מסכים ב100% עם דר פישר. מרבית השירותים החולים מקבלים בקהילה ולא בתי החולים

11.05.2015, 22:25

מסכים עם דר פישר ב100% . מרבית השירותים החולים מקבלים בקהילה ולא בבתי החולים