חדשות

"שערי צדק": נפתחה יחידה ומרפאה חדשה לכירורגיית פה ולסתות

לראש היחידה מונה ד"ר ערן רגב, שעבד עד לאחרונה ב"הדסה"; השירות יוצע במסגרת הציבורית ובמסגרת שר"פ במרכז לרפואה אסתטית

ניתוח לב פתוח (צילום: אילוסטרציה)
ניתוח (צילום: אילוסטרציה)

במרכז הרפואי "שערי צדק" בירושלים נפתחה יחידה ומרפאה חדשה לכירורגיית פה ולסתות. לראש היחידה מונה ד"ר ערן רגב.

ד"ר ערן רגב (צילום: "שערי צדק")

ד"ר ערן רגב (צילום: "שערי צדק")

היחידה החדשה כוללת מחלקת אשפוז ומרפאה, והיא מציעה ייעוץ, טיפול וניתוחים בחלל הפה, הלסתות והפנים בהרדמה מקומית ובהרדמה כללית. "הרחבת הפעילות של בית החולים והגידול המשמעותי בפעילותה של יחידת הטראומה חייבו להקים יחידה חדשה זו", אומר ד"ר עופר מרין, סמנכ"ל רפואה בשערי צדק ומנהל יחידת הטראומה.

עוד מסר בית החולים, כי המרפאה החדשה תציע טיפול גם בזיהומים, בגידולים שפירים וממאירים, במומים מולדים, במחלות של בלוטות הרוק, בשברים ובשחזור לסתות ועצמות הפנים. יבוצעו ביחידה גם השתלות שיניים, הרמת סינוסים, השתלת עצם בחניכיים, קיבוע שיניים ועוד. השירות יוצע במסגרת הציבורית (על-פי התחייבויות מהקופות) וגם במסגרת שר"פ במרכז לרפואה אסתטית.

ד"ר ערן רגב, יליד ירושלים, הוא בוגר בית הספר לרפואת שיניים ובית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית ו"הדסה". הוא התמחה בירושלים ובסן פרנסיסקו ועבד עד לאחרונה ב"הדסה". "הקמת היחידה בשערי צדק היא עבורי אתגר מקצועי וניהולי", ציין ד"ר רגב, "בכוונתי לפתח את התחום ולהרחיבו, תוך שיתוף פעולה עם כלל מחלקות בית החולים ויחידת הטראומה".

נושאים קשורים:  חדשות,  כירורגיית פה ולסת,  גידולים,  ד"ר עופר מרין,  ד"ר ערן רגב,  המרכז הרפואי "שערי צדק"
תגובות
עו"ד ורד רון-טל
30.12.2014, 21:20

לד"ר ערן רגב. כבוגר הדסה חזקה עליך שתביא איתך לשערי צדק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום הרפואי ובתחום הבין אישי, באמצעות תודעת שירות גבוהה כלפי הנזקקים לטיפול במסגרת הציבורית. ברכה והצלחה! עו"ד ורד רון-טל

דר' ערן רגב הוא בוגר הפקולטה לרפואת שיניים של האונברסיטה העברית והדסה ובוגר ההתמחות בכירוגיה פה ולסתות במוסדנו. עם תום התמחותו בהדסה נשלח להשתלמות בת שנתיים במחלקה לכירורגיה פה ולסתות באוניברסיטת קליפורניה בסן פרנציסקו (UCSF). עם חזרתו השלים את לימודי הרפואה לתואר MD בפקולטה לרפואה בהדסה. דר' רגב עבד כרופא בכיר במחלקה במשך כל השנים והיווה כאחד מעמודי התווך של המחלקה. בהכירי את דר' רגב הן מלימודיו, מהתמחותו ומשנות עבודתנו ביחד, אין לי ספק שתודות לכישוריו המקצועיים ואישיותו הנעימה יצליח דר' רגב להקים ולפתח את היחידה לכירורגיה פה ולסתות במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים.
אני מאחל לו הצלחה במשימתו החשובה.
פרופ' אריה שטייר