חדשות

רמב"ם: ארבעה רופאים מבית החולים ילמדו בפקולטה לרפואה בטכניון

שניים מהרופאים קודמו לפרופסור משנה קליני ושניים למרצה קליני; עוסקים באורולוגיה, מחלות גנטיות של מבוגרים, פרמקולוגיה והמטולוגיה

ארבעה רופאים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה מונו כמרצים בפקולטה לרפואה בטכניון.

אילן גרינולד (צילום: פיוטר פליטר)

אילן גרינולד (צילום: פיוטר פליטר)

ד"ר אילן גרינולד, האורולוג הראשי במרכז הארצי לשיפור תפקוד סוגרים בגיל המבוגר, וסגן מנהל היחידה לנוירו-אורולוגיה והפרעות בתפקוד המיני במרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה, מונה לפרופסור משנה קליני בפקולטה.

ד"ר גרינולד חבר בכמה איגודים מקצועיים בינלאומיים, אחראי על סקירת העיתון לבריאות מינית של האיגוד האירופי לבריאות מינית, משמש סוקר בעיתון האורולוגי האירופי, וחבר בוועד ארגון הבריאות העולמי בנושא קידום המודעות והטיפול באי שליטה בשתן. ד"ר גרינולד הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב ובעל תואר מומחה לכירורגיה אורולוגית. השתלם בנושא הפרעות ברצפת האגן ואי שליטה בשתן, בבית החולים סנט ג'ורג' בלונדון.

תחומי מחקריו העיקרים: נוירו-פיזיולוגיה ופתולוגיות של רצפת האגן, אי שליטה בשתן והפרעות בתפקוד המיני של גברים ונשים. הוא זכה להכרה בינלאומית בזכות עבודתו שעסקה בטיפול ובחקר המחלות בתחום הזה. פירסם למעלה מ-20 מאמרים מדעיים ושלושה פרקים בספרים מקצועיים בתחום.

אייל ריינשטיין (צילום: פיוטר פליטר)

אייל ריינשטיין (צילום: פיוטר פליטר)

ד"ר אייל ריינשטיין, מנהל מרפאת גנטיקה לבוגרים ברמב"ם, מונה גם הוא לפרופסור משנה בפקולטה לרפואה בטכניון. ד"ר ריינשטיין הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון (2004) ובעל תואר דוקטור לפילוסופיה בביוכימיה. הוא מומחה ברפואה פנימית (2009) עם תת-התמחות בגנטיקה רפואית מאוניברסיטת UCLA בארה"ב (2012). בנוסף, הוא בוגר התכנית לרופאים-חוקרים מצטיינים של בית החולים Cedars Sinai בלוס-אנג'לס, והיה עמית מחקר במחלקה לביולוגיה של M.I.T בבוסטון.

תחומי העניין הקליני העיקריים של ד"ר ריינשטיין: גנטיקה של מחלות מבוגרים, תסמונות סרטן משפחתיות (שד-שחלה, מעי גס וכו'), מחלות רקמת חיבור תורשתיות (תסמונת מרפן, מפרצת משפחתית של האאורטה, Ehlers-Danlos syndrome וכו') ומחלות שלד גנטיות (Skeletal Dysplasia). תחומי המחקר העיקריים שלו: אפיון קליני ומיפוי גנטי של מחלות רקמת חיבור תורשתיות.

ד"ר ריינשטיין פירסם מאמרים רבים על מחלות תורשתיות של רקמת חיבור, במיוחד בעיתונים המובילים בתחום הגנטיקה והציג את עבודותיו בכנסים בינלאומיים רבים.

יעל לוריא (צילום: פיוטר פליטר)

יעל לוריא (צילום: פיוטר פליטר)

נתנאל הורוביץ (צילום: פיוטר פליטר)

נתנאל הורוביץ (צילום: פיוטר פליטר)

ד"ר יעל לוריא, רופאה בכירה במכון הארצי למידע בהרעלות ובמכון לפרמקולוגיה קלינית ברמב"ם, מונתה למרצה קלינית בפקולטה. ד"ר לוריא היא בוגרת הפקולטה לרפואה של הדסה והאוניברסיטה העברית בירושלים. סיימה התמחות ברפואה פנימית במרכז הרפואי כרמל בחיפה. והתמחתה בפרמקולוגיה קלינית ברמב"ם. תחומי מחקריה העיקריים הם: פרמקו-גנטיקה של תרופות נוגדות היצמדות, פרמקו-קינטיקה של תרופות נוגדות HIV ומאפייני הרעלות חדות.

בנוסף, ד"ר נתנאל הורוביץ, רופא בכיר במערך ההמטולוגי ברמב"ם, מונה גם הוא למרצה קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון.

נושאים קשורים:  חדשות,  הפקולטה לרפואה בטכניון,  המרכז הרפואי "רמב"ם"
תגובות