מינויים

שלושה מנהלי מחלקות חדשים מונו במרכז הרפואי "וולפסון" בחולון

פרופ' יעקב בר יעמוד בראש אגף נשים ויולדות, ד"ר אלכסנדר ציביאן ינהל המחלקה לאורולוגיה וד"ר רון דבי ינהל המחלקה לנוירולוגיה

בית החולים "וולפסון" בחולון (צילום: ויקיפדיה)
בית החולים וולפסון בחולון. צילום: ויקיפדיה

המרכז הרפואי "וולפסון" בחולון הודיע היום (יום ב') על שלושה מינויים חדשים של מנהלי מחלקות, שייכנסו לתפקידיהם בתחילת 2015. פרופ' יעקב בר מונה כמנהל אגף נשים ויולדות, ד"ר אלכסנדר ציביאן יעמוד בראש המחלקה לאורולוגיה וד"ר רון דבי ינהל את המחלקה לנוירולוגיה.

שלושת המינויים בוצעו בעקבות פרישתם לגמלאות של המנהלים הוותיקים: פרופסור אברהם גולן (אגף נשים ויולדות), פרופסור עמי סידי (אורולוגיה) ופרופסור יאיר למפל (נוירולוגיה).

פרופ' יעקב בר ורעייתו (צילום: פרטי)

פרופ' יעקב בר ורעייתו (צילום: פרטי)

פרופסור בר הוא מומחה להריון בסיכון ואולטרסאונד מילדותי וגניקולוגי. את השכלתו הרפואית רכש באוניברסיטת תל אביב. בנוסף הוא גם בעל תארים בהנדסה כימית מאוניברסיטת בן-גוריון והנדסה רפואית מהטכניון. הוא עוסק במחקר ובהוראה. לפני כשנה הועלה לדרגת פרופסור מן המניין באוניברסיטת תל אביב.

בתפקידו האחרון שימש כמנהל היחידה לרפואת אם ועובר וכממלא מקום מנהל אגף נשים ויולדות ב"וולפסון". הוא נטל חלק בהכנת המרכז הרפואי לתהליך הבקרה ("אקרדיטציה") האחרון והיווה גורם משמעותי בהצלחה שנרשמה בתהליך הזה.

ד"ר ציביאן הוא מומחה לאורולוגיה, עוסק באורולוגיה שיחזורית ולפרוסקופית. הוא למד רפואה בסנט. פטרסבורג, רוסיה, התמחה ברפואת נשים במוסקבה ולאחר שעלה לישראל העמיק בנושא האורולוגיה הלפרוסקופית במסגרת לימודי המשך בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. שימש בשנים האחרונות כסגן מנהל המחלקה לאורולוגיה וכראש השירות לאורולוגיה שחזורית ואורולוגיה לפרוסקופית.

ד"ר רון דבי (צילום: פרטי)

ד"ר רון דבי (צילום: פרטי)

ד"ר דבי הוא מומחה לנוירולוגיה ומחלות עצב ושריר. לאחר שסיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת תל אביב, התמחה במחלקה לנוירולוגיה ב"וולפסון". בהמשך התמחה במחלות עצב ושריר בבית החולים של אוניברסיטת "קולומביה" בניו יורק. בנוסף לפעילתו השוטפת במחלקה, פעל במסגרת מרפאת מחלות עצב ושריר.

מנהל המרכז הרפואי "וולפסון", ד"ר יצחק ברלוביץ, בירך על המנויים החדשים ואמר: "אני גאה בכך שרופאים אלו מובילים עתה את המרכז הרפואי שלנו".

נושאים קשורים:  מינויים,  המרכז הרפואי וולפסון,  פרופ' יעקב בר,  ד"ר אלכסנדר ציביאן,  ד"ר רון דבי,  חדשות
תגובות
אבינועם צברי
24.12.2014, 22:17

מזל טוב חברי וידידי קובי. הינך ראוי ואין לי ספק שתביא את מחלקתך למחוזות גבוהים באקדמיה.
בהצלחה
אבינועם צברי